Вівторок, 24.04.2018, 16:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Наші партнери
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Спілка підприємців, орендарів та власників

Дошка оголошень

Головна » Дошка оголошень » Срочно!

Терміново! [21]
Термінова інформація

У розділі оголошень: 21
Показано оголошень: 1-20
Сторінки: 1 2 »

Шановні друзі, згідно рішення Ради коаліції від 10 листопада 2016 р. проводимо круглий стіл, присвячений проблемам малого та середнього бізнесу, пов'язаним з заплановиним підвищеням МЗП. Запрошуємо до дискуссії підприємців, депутатів місцевого рівня, представників управлінь Сумської міської ради.


Круглий стіл " Груз 3200 - рятувальний круг чи камінь на шию", відбудеться 16 листопада 2016 року, об 11-00 у конференц - залі готелю "Воскресенський" (2-й поверх). За адресою плоша Незалежності, 15.

Контактна особа : Іченська Світлана , тел. 066 248 21 84.

 

 

Терміново! | Переглядів: 136 | Дата: 14.11.2016 | Коментарі (0)

Привітання з днем бухгалтера України!

 

Терміново! | Переглядів: 96 | Дата: 15.07.2016 | Коментарі (0)

Сумська торгово-промислова палата запрошує взяти участь у IV міжрегіональній спеціалізованій виставці «Енергоєфективність та енергозбереження", яка відбудеться 07 серпня 2015 р. у виставковому центрі "Іллінський" (м. Суми, вул. Іллінська 7А).


         Враховуючи ситуацію, яка склалася сьогодні на енергетичному ринку нашої держави та актуальність проблеми енергозбереження в регіоні, Сумська» ТПП планує запросити на виставку провідні підприємства області та України - виробників технологічного обладнання та водо-, тепло- та електроспоживання; підприємства які надають послуги по переобладнанню опалювальних систем на іші види палива: по утеплению будинків. як житлових так і комунальної влаеності (школи, дитячі садки, лікарні); виробників різних видів палива та інших.
         В рамках виставки планується проведения семінару-наради щодо переведення промислових підприємств, галузі ЖКГ, бюджетних установ на альтернативні види опалення.

Додаток: Контракт-заявка, яку просимо надіслати до 01.08.2015р.

Терміново! | Переглядів: 119 | Дата: 23.06.2015 | Коментарі (0)

Шановні підприємці!

ПП «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР «КИЇВ» запрошує підприємців м. Суми та Сумської області згідно з Програмою розвитку малого та середнього підприємництва в Сумській області на 2013-2014, до участі у ярмарку-продажу “Золота осінь Сумщини 2014” яка відбудеться 18 – 19 жовтня 2014 року з 10.00 до 15.00 год., за адресою: м. Суми, вул. Кооперативна 1(ТЦ «Універмаг «Київ» ).

Відповідальна особа за проведення ярмарки – Рибалка Марина Вікторівна,

тел. (099)-258-62-98  E-mail: marulja_kiev@mail.ru.

Заявка-договір на участь в ярмарку “Золота осінь Сумщини 2014” тут

ПРОГРАМА  універсальної ярмарки " Золота осінь сумщини 2014" тут

 

 

Терміново! | Переглядів: 271 | Дата: 13.10.2014 | Коментарі (0)

Шановні підприємці м.Суми, наближається наше професійне свято: День підприємця.
Координаційна рада підприємців при Сумській міській раді прийняла рішення відзначити це свято разом з усім містом та показати мешканцям славного міста Суми свої здобутки і провести 6 вересня виставку- ярмарок товарів Сумських виробників. До участі у ярмарку запрошуються всі не байдужі представники бізнесу, які мають бажання показати свою продукцію мешканцям нашого міста:товари широго вжитку,одяг, взуття, витвори мистецтва, народної творчості, продемонструвати свої послуги ( або провести рекламну акцію), заявити про себе як починаючого підприємця у сфері послуг та виробництва.Ярмарок планується провести на вул.Соборній 6 вересня 2014р. Під час офіційного привітання мешканців міста міським головою будуть нагороджені кращі представники малого та середнього бізнесу нашого міста. Учасникам ярмарку пропонуємо участь під гаслом:кожна покупка - допомога армії ( 10-20% від вартості відрахувати у фонд допомоги Сумським воякам). Для розміщення своїх яток звертатись до управління підприємництва та споживчого ринку: м.Суми вул.Горького 21, каб.206 та 210. тел. 610 -623, 700 - 650

Терміново! | Переглядів: 246 | Дата: 22.08.2014 | Коментарі (0)

Перша виставка відбулася у 2004 році, а вже у 2007-му за її запровадження та проведення Сумська торгово-промислова палата отримала визнання в номінації "Товари та послуги" у рамках Всеукраїнського конкурсу якості продукції  "100 кращих товарів України".



15-16 травня 2014 року в місті Суми у виставковому центрі Сумської торгово-промислової палати «Іллінський» буде проходити XІ Міжнародна універсальна виставка міжрегіональної і зовнішньоекономічної співпраці «Слобожанський міст-2014».

Економічний потенціал, можливості взаємовигідного співробітництва цього року представлять вітчизняні та закордонні підприємства.

Виставку буде проведено у виставковому центрі "Іллінський" - який є сучасною, багатофункціональною двоповерховою будівлєю з європейським дизайном приміщень, що дозволяє презентувати широкому колу споживачів України і зарубіжжя якісну  продукцію. Завдяки сучасному технічному оснащенню тут можна проводити більшу кількість універсальних і тематичних виставок, передусім, продукції, товарів і послуг підприємств - членів Сумської ТПП.
 

контактные телефоны (+38 0542) 610-945, 610-925, 770-739
e-mail: expo@cci.sumy.ua

Терміново! | Переглядів: 284 | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)


ПОЛОЖЕННЯ
Про конкурс на кращі журналістські матеріали
про діяльності малого та середнього бізнесу Сумщини

«БІЗНЕС- МАЛИЙ – КОРИСТЬ ВЕЛИКА»)

м. Суми 2013 рік




1. Преамбула.
Сьогодні становище малого та середнього бізнесу в Україні та Сумській області зокрема важко назвати комфортним. Але життя не стоїть на місті, отож, не дивлячись на труднощі, є приклади успішних бізнес-проектів, що втілюються молодими представниками бізнесу; громадські організації підприємців і бізнес-асоціації області працюють над тим, аби захистити малий та середній бізнес, надати нового розвитку цій сфері економіки країни. Проте для такої роботи необхідне сприятливе інформаційне середовище. На жаль, матеріалів про позитивний досвід і особистості бізнес-спільноти у регіональних ЗМІ сьогодні небагато. Нечасто зустрічаємо і серйозний аналіз проблем підприємців. Відтак, постає мета активізації висвітлення подій, пов’язаних із існуванням малого та середнього бізнесу в Сумській області; створення реальної картини проблем і успіхів підприємців, а відповідно – атмосфери сприяння розвитку малого та середнього бізнесу Сумщини.

1.1 Головні завдання Конкурсу:
- змінити негативний стереотип, що існує у суспільстві стосовно малого та середнього бізнесу, показати приклади позитивного досвіду, які напрацювали підприємці області;
- донести до читачів інформацію про те, як підприємницька громадськість вартує на шляху численних перепон розвитку бізнесу з боку влади;
- вселити у підприємців віру в успіх та майбутнє їхнього бізнесу.
1.2 Організаторами конкурсу є:
Коаліція малого та середнього бізнесу Сумської області у партнерстві з СОГО «Сумський прес-клуб».

2. Організаційні засади конкурсу
2.1 Осередком проведення конкурсу є Сумський прес-клуб, який розповсюджує інформацію про конкурс, надає консультації учасникам конкурсу, приймає творчі роботи та готує їх до розгляду журі.
2.2 Журі конкурсу формує рада коаліції МСБ (координатор коаліції Сумської області Світлана Іченська). Кількість членів журі – 5 осіб.
2.3 Коаліція МСБ відповідає за придбання нагород переможцям.
2.4 Коаліція МСБ за участі Сумського прес-клубу організовує церемонію нагородження переможців конкурсу.

3. Участь у конкурсі.
3.1 До участі у конкурсі приймаються журналістські матеріали за оголошеною тематикою, опубліковані в друкованих чи Інтернет-ЗМІ або трансльовані в ефірі на телебаченні чи радіо в період з 15 червня до 1 грудня 2013 року.
3.2 Учасниками конкурсу можуть стати працівники всіх ЗМІ, що діють на території Сумської області.
3.3 Для участі в конкурсі учасникові потрібно надати не менше двох, але не більше п᾽яти матеріалів за тематикою конкурсу.
3.4 Участь у конкурсі автоматично означає ознайомлення та повну згоду учасників із цим Положенням.

4. Порядок проведення конкурсу
4.1 Збір матеріалів для участі в конкурсі триватиме з 15 червня до 1 грудня 2013р. включно. Матеріали подаються за адресами:
- поштова адреса: Сумський прес-клуб, Покровська площа, 13, м. Суми, 40030;
- електронна адреса: afedoryna@ukr.net
На листах слід робити позначку «На конкурс ( « Бізнес малий – користь велика»).
4.2 До 1 грудня матеріали, надані на конкурс, розглядає журі, яке визначає переможців, фіксуючи своє рішення у протоколі за підписом усіх членів журі.
4.3 Нагородження переможців відбудеться у грудні 2013р. Дата й місце проведення будуть повідомлені додатково.

5. Порядок оформлення матеріалів конкурсу.
5.1 Матеріали, надані на конкурс, мають містити:
- заповнену форму заявки на участь у конкурсі (див. додаток до Положення);
- довідку від редактора, що підтверджує дату публікації матеріалу, – для друкованих та Інтернет-видань;
- ефірну довідку – для радіо- та телематеріалів;
- журналістські матеріали.
5.2 Матеріали мають бути подані в такому форматі:
- для друкованих видань – газети чи журнали з публікацією;
- для Інтернет-видань – роздрукований матеріал чи копія, надіслана електронною поштою – обов᾽язково з посиланням;
- диск із записом матеріалу чи запис, надісланий електронною поштою, а також текстову розшифровку – для телебачення та радіо.
5.3 У разі відсутності повного пакету документів, зазначених у п.5.1 цього Положення, організатори конкурсу мають право не брати твори до розгляду.
5.4 Роботи, висунуті на участь у конкурсі, не рецензуються, надані екземпляри не повертаються.

6. Критерії оцінки робіт
6.1 Матеріали мають бути побудовані на місцевому фактажі та висвітлювати передусім проблеми регіону.
6.2 Усі роботи, представлені до розгляду, мають бути спрямовані на створення сприятливого клімату для розвитку малого та середнього бізнесу в регіоні та в Україні; висвітлювати проблематику діяльності МСБ; показувати позитивні практики в роботі регіонального МСБ.
6.3 При оцінюванні робіт будуть враховуватися наступні критерії:
- рівень журналістської майстерності в поданні проблеми (робота з джерелами інформації, уміння вибудувати сюжет, якість мови, здатність показу проблеми через людину і т.п.) – оцінювальний критерій вагою в 50% – відповідно 10 балів;
- відповідність матеріалів стандартам журналістики – оцінювальний критерій вагою в 25% –відповідно 5 балів;
- глибина аналізу проблеми – оцінювальний критерій вагою в 25% – відповідно 5 балів.

7. Визначення переможців конкурсу.
7.1 Роботи учасників конкурсу оцінюються за 20-бальною шкалою.
7.2 Переможці конкурсу визначаються відповідно до визначених Положенням критеріїв і займають перше, друге та третє місце.
7.3 За наявності великої кількості цікавих робіт журі має право визначити переможців у номінаціях, що формулюються членами журі.
7.4 Рішення, ухвалене за результатами голосування журі, є остаточним і перегляду не підлягає.
7.5 Публічне оголошення переможців конкурсу та вручення призів відбувається під час офіційної урочистої церемонії у грудні 2013 року на засіданні обласного прес-клубу.

(додаток – на наступній стор.)


ДОДАТОК
до Положення про конкурс

ЗАЯВКА
на участь в конкурсі «Бізнес малий – користь велика»

Необхідна інформація Просимо заповнити:
Учасник (прізвище, ім’я, по-батькові)
Поштова адреса
Службовий телефон
Мобільний телефон
Службова електронна адреса
Індивідуальна електронна адреса
Назва ЗМІ
Вид ЗМІ (друк., інтернет, радіо, теле - вказати)
Рівень ЗМІ (обл., міськ, район. - вказати)
Наданий матеріал(и):
НАЗВА: ДАТА опублікування / трансляції:
1.
2.
3.
4.
5.
Всього додано до заявки
Статей (прим.):
Видруків з інтернету (прим):
Дисків (шт):
Редакційних довідок (прим.)
Ефірних довідок (прим.)

Учасник:
(підпис)

Дата подання (відсилання):

Терміново! | Переглядів: 558 | Дата: 01.08.2013 | Коментарі (1)

28 березня 2013 р.  о 12 год.   в Сумському прес клубі  відбудеться прес конференція  Коаліції малого та середнього бізнесу Сумської області.

У заході прийматимуть участь представники громадських організацій малого та середнього бізнесу Сумщини, що входять до складу коаліції.


Координатор коаліції Світлана Іченська розповість про історію створення коаліції та результати роботи за 2011 -12 роки, окреслить плани коаліції на майбутнє.     Керівники організацій – членів коаліції розповідатимуть про проекти коаліції, в яких працюють .                                                                                                                     

Терміново! | Переглядів: 216 | Дата: 25.03.2013 | Коментарі (0)


Коаліція малаго та середнього бізнесу  в Сумській області з метою підвищення інституційної спроможності громадських організацій підприємництва Сумської області та їх здатності до  усвідомленої участі у розробці та реалізації проектів (як спільних коаліційних, так і індивідуальних в рамках спільних напрямків діяльності)


Тендер з проведення практикуму "Успішна комунікаційна стратегія коаліції МСБ".

Тендер з проведення тренінгу «Навички розробки та управління проектами»

Терміново! | Переглядів: 318 | Дата: 09.07.2012 | Коментарі (0)


Уважаемые предприниматели, в офисе нашей организации по адресу г.Сумы ул.Засумская 2, отдел запчасти, рядом с кафе " Кормилица", имеются буклеты " Памятка предпринимателю при проверках", которая поможет Вам правильно вести себя при любых проверках, спешите приобрести буклет, количество которых ограничено.
Терміново! | Переглядів: 341 | Дата: 17.06.2012 | Коментарі (1)

Уважаемые члены коалиции МСБ Сумской области, 
приглашаем вас принять участие в запланированном нами круглом столе
по теме развития малого и среднего бизнеса в Сумской области,
который состоится 18 июня 2012г. в 10-00 по адресу г.Сумы.

 Светлана Иченская
Терміново! | Переглядів: 324 | Дата: 15.06.2012 | Коментарі (0)

Обращаем внимание субъектов хозяйствования, принявших решение о переходе на упрощенную систему налогообложения со II полугодия: не позднее чем за 15 календарных дней до начала следующего календарного квартала необходимо подать заявление в орган ГНС, т. е. не позднее 15 июня 2012 года.

Напомним, что переход на упрощенку может быть осуществлен один раз в течение календарного года и при условии, если в течение года, предшествующего периоду перехода на упрощенку субъектом хозяйствования, соблюдены условия избранной группы.

Терміново! | Переглядів: 258 | Дата: 12.06.2012 | Коментарі (0)

Шановні підприємці,

лідери громадських об’єднань підприємців та галузевих спілок!

 

Державна служба з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва за дорученням Президента України бере участь здійсненні підготовчих заходів до великої спільної наради з Міністерством внутрішніх справ, його регіональними структурними підрозділами та підвідомчими організаціями.

Тема наради: непрості взаємовідносини, що мають місце між органами внутрішніх справ і підприємцями.

Нарада запланована на першу декаду червня ц.р.

У зв’язку з чим, звертаємося до вас з проханням:

Якщо ви або ваші партнери, займаючись підприємницькою діяльністю, зазнали неправомірних дій з боку органів внутрішніх справ, особливо, Управління по боротьбі з організованою злочинністю, Управління державної служби боротьби з економічною злочинністю,

просимо повідомити про такі факти, коротко зазначивши:

  • регіон,

  • вид підприємницької діяльності,

  • суть неправомірних дій,

  • дату та прізвища співробітників органів внутрішніх справ (якщо такі дані існують),

або іншу інформацію, яка на вашу думку, може сприяти виявленню недоліків у роботі органів внутрішніх справ під час їх спілкування із підприємствами і підприємцями, та допомогти викоріненню корупційних та безпідставних, не пов’язаних із діями карного розшуку, втручань працівників МВС у бізнес, що заважає його розвитку.

Також, будемо вдячні за пропозиції з нормативного-правового урегулювання зазначених питань, в т.ч. в частині функцій органів внутрішніх справ.

Інформацію необхідно надати до 05 червня 2012 року на електронну адресу: 2306@dkrp.gov.ua.

Державна служба з питань регуляторної

політики та розвитку підприємництва

Терміново! | Переглядів: 325 | Дата: 31.05.2012 | Коментарі (0)

Польсько-українська господарча палата (ПУГП) запрошує прийняти участь в
роботі Першого Польсько-Українського Форуму Відновлювальної Енергетики з
української сторони.

 Проведення Форуму заплановано на 17 травня 2012 року в м. Києві в
приміщенні Клубу Кабінету Міністрів України по вул.Інститутській, 7 і його
співорганізаторами з польської сторони виступають ПУГП та Асоціація
Відновлювальної Енергії Польщі. З української сторони в підготовці даного
заходу виступають Рада Підприємців при Кабінеті Міністрів України ,
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами
України (Голова Агентства Владислав Каськів), Київський міжнародний
енергетичний клуб « Q-club»( Президент Сергій Тодійчук).

 Метою Першого Польсько-Українського Форуму Відновлювальної Енергії є
створення постійно діючої платформи обміну досвіду, а також економічних
контактів в питаннях використання енергії з відновлювальних джерел (ВДЕ).

 Програмою форуму в числі іншого передбачається ознайомлення учасників з
досвідом відновлювальної енергетики Польщі та ключовими тенденціями її
розвитку, обговорення питань пов’язаних з місцем електричних мереж в
розвитку ВДЕ в Польщі та в Україні, відповідними можливостями і потенціалом
сільського господарства в т.ч. біогазу в Україні, питаннями розвитку малих
електростанцій, вітрової, гідроенергетики в Польщі та Україні і
можливостями відповідної співпраці.

Детальныше тут http://radakmu.org.ua/view/568/
Терміново! | Переглядів: 408 | Дата: 02.05.2012 | Коментарі (0)

До уваги бізнес-спільноти Сумської області!

 

        З метою – активізації та налагодження  ефективного діалогу між бізнес спільнотою Сумської області та органами влади  регіону, Коаліція  малого та середнього бізнесу Сумської області, вийшла з пропозицією до представників бізнесу Сумщини та представників регіональної влади про проведення серії круглих столів, спрямованих на те, щоб визначити місце малого та середнього бізнесу у розвитку регіону, його внесок у подолання економічної кризи. Провести спільне обговорення   Програми розвитку малого підприємництва  в Сумській області на 2012 рік;  провести  аналіз виконання програми та впливу її на мотивацію мешканців регіону до відкриття власної справи,  вплив  громадського сектору підприємництва області на активізацію роботи влади щодо розвитку малого бізнесу, як запоруки виходу економіки області з кризи. 

      За останні роки в Сумській області суттєво знизився рівень роботи місцевих виконавчих органів та органів місцевого самоврядування по створенню сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу. Державна  політика у цій сфері,  на місцевому рівні  реалізується шляхом впровадження відповідних регіональних та місцевих програм, але ці програми  носять декларативний характер, не передбачають механізмів  їх реалізації, а головне - не визначена відповідальність  посадових  осіб за  не виконання програм.

Успішна реалізація регіональної програми розвитку МСБ в повній мірі можлива лише за умови стабільності фінансування її складових, але  кошти які виділяються на реалізацію програми використовуються лише на утримання структур, відповідальних за впровадження програми в життя.

Стан справ у цій галузі, на думку підприємницької спільноти, вкрай незадовільний. На обласному та місцевих рівнях практично призупинився контроль за виконанням та фінансуванням з місцевих бюджетів Програм підтримки малого підприємництва на 2011-2012 роки. До виконання заходів програм ні самі підприємці, ні їх громадські організації практично не залучаються. Тому не випадково, що ці програми не виконуються і не сприяють створенню позитивного бізнес середовища в регіоні.
Так, за відсутності попереднього діалогу та опрацювання, без урахування думки підприємницької громадськості, переважна більшість місцевих рад в області затвердила ставки єдиного податку в максимальному розмірі. Також на початку 2012 року в структурі Головного управління економіки обласної державної адміністрації ліквідовано управління розвитку підприємництва. Близько 60 тисяч представників малого та середнього бізнесу втратили можливість вести конструктивний діалог з представниками  влади та впливати на створення позитивного бізнес середовища для розвитку малого та середнього бізнесу в Сумському регіоні.

До участі в заходах запрошуються керівники Обласної Державної Адміністрації, експерти міжнародних інституцій з питань розвитку МСБ, представники коаліцій МСБ з інших регіонів України, що мають успішний досвід впровадження проектів розвитку малого бізнесу та Всеукраїнської коаліції МСБ, представники бізнес спільноти усіх районних центрів Сумської області.

Перший круглий стіл заплановано провести на початку квітня, про місце та час проведення буде повідомлено у наступному випуску газети.


Терміново! | Переглядів: 362 | Дата: 24.03.2012 | Коментарі (1)

15-18 вересня 2011 року в м.Конотоп, відбудеться ІХ універсальна виставка-ярмарок "Конотопська сотня –2011”

   Починаючи з ХVІІІ століття в м.Конотоп чотири рази на рік проводилися одні з найбільших ярмарків у губернії.  В цей час  до міста з’їжджалися купці не лише з усієї округи, а й з далеких далечінь, бо слава ярмарки сягала далеко.

   Запрошуємо Вас прийняти  участь  у виставці-ярмарку «Конотопська сотня – 2011».

Телефони для довідок: (247) 6-61-66, 2-63-75.


Терміново! | Переглядів: 308 | Дата: 26.08.2011 | Коментарі (0)

Головне управління Пенсійного фонду України в  Сумській області   проводить моніторинг громадської думки щодо ефективності дії системи збору та сплати єдиного внеску.

Пропонуємо всім бажаючим  взяти участь в обговоренні даного питання, надати пропозиції щодо вдосконалення законодавства про нарахування та сплату єдиного внеску та заповнити анкету: «Анкета страхувальника».

Зазначену анкету також можна взяти в управлінні, де платник перебуває на обліку, звернувшись до спеціалістів відділу обліку надходження платежів та СПОВ.

Терміново! | Переглядів: 230 | Дата: 20.07.2011 | Коментарі (0)

1.   Каждый четверг с 11 до 14 часов  в офисе "Союза предпринимателей, арендаторов и собственников"  на Центральном рынке ведёт  приём  юрист.


2.   С 4 января по 22 марта  каждый вторник с 11 до 14 часов  в офисе
"Союза предпринимателей, арендаторов и собственников" на Центральном
рынке будут проводиться  консультации для предпринимателей и
оказываться помощь в  правильном заполнении годового отчёта для
Пенсионного фонда. Бланки отчёта  в Пенсионный фонд можно будет
приобрести в офисе.
Отчёт в пенсионный фонд за 2010 год  и бланки отчёта полностью новые,
не такие как были в отчёте за 2009 год.

Внимание! В офисе организации предприниматели (члены) имеют возможность сдать отчет до Пенсионного фонда за 2010 год (при отсутствии задолженности перед ПФ).

spilkasumy@online.ua
Терміново! | Переглядів: 241 | Дата: 26.12.2010 | Коментарі (0)

1-20 21-21